SB's fans : (klik like ye.tq :D)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 22 August 2011

kenapa ? -_-'

salam..pertamanya, sb mohon maaf sebab dah lama tak update blog. kebetulan sb sibuk ngan keje. balik keje dah penat, tak larat dah nak on9. sorry tau.

pastu, tadi kawan sekerja sb text sb. dia cakap sb da kena buang. waaa... :( sedih gila. dia cakap camni 
---> "salam man. pak cik J call aku tadi. dia cakap ko xyah datang sebab dah ada pekerja lain."

haha. benci tul. pak cik J..! tak suka saya ke? cakap la depan-depan semalam. haih... -_-'

******************

disebabkan kepala dah serabut. sb pun balas dendam time bukak puasa.

~ ketam.... ^.^ ~

~ kentucky wat sendiri. hangit siket. T.T ~

~ best nih.. dah nak habis da. padahal baru beli. ~

~ dessert ~

~ best...nikmat hingga cebisan terakhir. hehe ~

~ penyejuk mulut...~


best kan makan kat umah? hehe

~ sb : nape pak cik J buang saya ?? baru 2 hari keje.haha.haih.. -..-

 --> p/s : pak cik J..! nape buang saya? saya tak hensem ke? saya baik..saya puteh, gebu lagi. cuma saya takde awek je. nape pak cik J hukum saya camni..?? benci pak cik...! weekk..! :p






No comments: