SB's fans : (klik like ye.tq :D)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 7 August 2011

sengsara pelajar BAE

salam. disebabkan cuti semester yang terlampau panjang dan lama dari kebiasaannya, sb dah mula rindukan kelas, kerja rumah, quiz dan assignment yang berlambak-lambak. dulu, time sem 2, sb ada wat note pasal ni.
n ha.. -----> (klik)

tapi, bila dah mula kelas, mesti rasa nak duk rumah pulak kan? kan? angguk la. haha. sama la kita.

peace.... :D

3 comments:

NA said...

Biasalah tu manusia ni cepat bosan. Dah duduk rumah nak kerja. Dah kerja nak duduk rumah. Dah waktu belajar nak rehat rumah.

Apapun keseimbangan dan menghayati waktu rehat.

-wina1979-

Atiqah Sa'ahiry said...

kita pun rasa bosan..bila duduk rumah..ingat belajar, dah start pengjajian pulak.nak cuti je...

salman said...

wina : btol. hehe. tapi, nnt msuk sem 3, insya Allah akan lebih mghrgai masa..ameen :)

tiqah : heee...:) same here